Sunday, January 22, 2012

Winter break

Assalamualaikum
Semua sihat?
Muahahahahaha

Hari ini bermulalah episod berpoya2 aku dan rakan2
Yakni dah habeh exam
Tadi last paper
Anat
Pergh...
Maut tau tak?
Aku dahlah tak berapa suka paper yang membunuh jiwa raga aku tuh.
Bagi physio aku sanggup daripada mentelaah buku anat-yang-bapak-boring-gila!
Soalan dy
Memang..
Memang senang+kacang cap tangan nguan yin
Tapi......!
Haish
Jangan bagi aku hyperventilate kat dewan exam tu boleh dak?
Nasib aku nih seorang yang profesional
Segala pengetahuan bab2 menggoreng nih
memang aku impliment habeh dalam kehidupan seharian
Samada dalam dapur
tyme nak gebang bila terkantoi tak guna musyrif
dan yang paling utama ialah...


Menggoreng ketika dalam dewan peperiksaan
Aku tau!
Ni semua terror
Tak payah turun temurun punya resepi la
Confirm sedap punya!
Tapi aku rasa kan
physio aku goreng ok2 la
histo sedap rangup enak sekali almaklumlah paling senang
Biochem = HANGIT!
Anat... *sigh*

Tataula Hannan
Usaha2 dah
Sekarang tinggal tawakkal kepada Allah ja

Mohon ditabahkan hati kalau dapat result bawah tanah =P
Maut aku tyme nak dapat result nanti
Menggeletar habeh!
Haish
Sabaq jelah

Ok. 
Chammak CHALLO!

Asslamualaikum
Ketahuilah puasa sunat isnin khamis tu merupakan diet untuk kita
Percayalah :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...