Wednesday, February 1, 2012

Kawen? Niqab?



Mata melihat alim2 ulamak di sekeliling
Otak menimbang betapa beruntungnya muslimah2 di taman larangan
Hati merintih untuk menjadi sebahagian daripada mereka
Nafsu sedaya upaya menarik ke lembah kegelapan
Iman bermujahadah menyelamatkan sekeping hati

~Hati berbolak-balik~

Alangkah indahnya hidup jika ditemani mutiara2 itu
Namun ku hanya tersenyum
Alhamdulillah
Sekurang2nya aku sedar satu perkara
Jika aku tidak diberi peluang untuk dididik, dibelai, dibimbing
Aku dikurniakan anugerah untuk menerajui hati2 yang perlukan belaian dakwah

~Tersenyum sendiri akhirnya~

P/S: Gambar di atas hanyalah hiasan semata2. tapi aku nak aku kawen pakai camtu, and aku nak aku kawen semua yang mai kenduri aku pakai macam tu jugak. deal? ha3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...