Friday, April 27, 2012

Finale LIFE

Assalamualaikum wbt

Hye there
Hopefully everyone's fine always
May Allah bless us forever

Hmm...today I want to tell all of you about LIFE
what is LIFE?
LIFE stands for Love Islam For Eternity
Heee...its kinda religious class for 1st year medical students
Not bad, but incredible ya know
INCREDIBLE
I always adore the spirit roar in our seniors soul as they trying their best to give the best to their junior. including me yes

Selalunya LIFE ni ada setiap Jumaat 2minggu sekali
Bagi orang macam aku yang merangkak2 mencari nur Islam nih
Of coz la benda camni takkan dilepaskan
Tapi kadang2 tu tinggal jugak :P
Tapi sekali ja ok!
Timah pelajar berdedikasi
Muahahahahahahahahahaha

Tajuk LIFE bermula dengan:
1. Konsep syahadah dan tuntutannya
2. Tarbiyah Ruhiyyah
3. Hopeless..aku tak ingat langsung.hahahahahaha
4. Aurat dan Pergaulan dalam Islam
5. Thaqafah Daieyyah
6. Sehinggalah Kamu Mengerti Wahai Syabab
7. Amar makruf dan nahi munkar menurut Islam
8. Jahiliyyah Alaf 21 (yang aku skip)
9. Mengenali musuh2 Islam
10. Feqh Alawiyat

sambung pulak untuk Finale LIFE hari nih
11. Together We Stand, Divided We Fall
12. Hal Nahnu Ikhwan?
13. Aku dan Islam: Ke mana hala tuju

Tapi malangnya aku pi lambat, so hanya berpeluang mendengar yang 13 ja.
Rugi2,ilmu tu..tapi takpalah.

Bestlah benda alah program ni
Aku suka
Aku suka
Aku suka
 :D :D :D

ni gambar yang sempat snap sepanjang LIFE tadi

Ni tgh ada forum. dari kiri, dr. irfan, ustaz shamsyul dan ustaz malik


Yang tgh tu peserta terbaik LIFE. tak tinggal satu pun. hehehehe. Boleh kot nak buat menantu

Ni macam peserta komited, tapi baru sampai ja, mau sesat belakang sekali. muahahahaha

Azhariah banat

Alahamdulillah, sempat jumpa kawan lama. 

Makan jom!
P/S: aku teringin nak cerita aku berdebat. nanti la cuti lepas final ok tak?
On...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...