Tuesday, January 17, 2012

Antara tuntutan Biochem atau tuntutan hati

Hari ni exam Biochem
Kelmarin dulu aku menangis tak ingat dunia
Aku tak betul
Semua jadik tak betul
Even abu aiman yakni penjaga imarah aku pun jadik mangsa ketidakbetulan aku

~Don't say it when you don't mean it~

Aku cukup pantang kalau seseorang bercakap
Tapi tengok2, dia buat drama spektra mengikut skrip tambahan oleh Khadijah Hashim
Cis! ini membuatkan segala ergosterol, cholic acid segala bagai berkecamuk dalam badan aku ni ha!
Betapa tidak berbile acidnya orang macam tu!
Puh liz!

Disebabkan anda
Anda, ya anda yang sedang membaca blog ini
Saya menjadik tunggamg langgang terbalik tungging
Serius
Saya try skype dengan kakak takboleh
Air mata dah banjir kawasan bilik ni ha
Abang pula call, kata mak nak cakap
Aku dok risau yang hayyu asyir ni bakal banjir ja

Tapi takpala
Disebabkan anda itu
Saya berubah
Ke arah yang lebih baik
~Alhamdulillah~

Ramai puji
"Cantik"
He3. Am I?
Tell me something I dunno.

Tapi lepaih tu terus rasa kena penampaq sedas
Sebab apa?
Rasa riak
Nauzubillah..
Ampunkanlah dosa hamba-Mu ini Ya ALlah
Pujian manusia tak lari ke mana

Sebenaqnya tatau nak cakap amenda
Point yang nak ditekan kat sini hanyalah
-Exam biochem hari ni extremely susah-
-Hari ini bermula fasa ketiga :) -

Apakah fasa itu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...