Thursday, January 12, 2012

My sis kawen!

Dah lama rasanya nak post benda alah nih
tapi almaklumlah
sibuk,
aku bakal menteri belia dan sukan :P

Aku sekarang ada jauh dengan mak ayah
family
kawan
pakwe2 lama :P
secret admires semua segala bagai
yang jauh aku tinggalkan di malaysia sana

dan seperti biasa
external aku
diambil
dan dirobek segala isi2 dalaman
maka gambar2 pun bertaburan menjengah kotak memori
di tengah2 chaos nak exam ni jugakla
aku nak buat syahdu teringat kat umah kan...

Haish..

Tengok gambar2..
Mau tangkap leleh aku
meleleh
ngeng betui!

nasib aku ni macho, takdakla nak nangis tak tentu pasal
melainkan jika kepala aku
terantuk kat tramco
atau
buat aksi dramatik jatuh atas bas
tu kot aku reyau
sakit kot!

ok
enough merapu
ni nak cerita kak aku kawen
Alhamdulillah
I'm happy seeing her happy
as she's half of me
Once she tears
I cry
Once she's smiling
I laugh!
muahahahahaha
Only Allah knows how much I miss her

Dia menikah 2/9/2011
Walimah 3/12/2011
Malangnya tyme dy walimah
Aku plak takdak
Dok buat syahdu kot skype ja
hampeh la hannan
di manakah kemachoanmu wahai hannan? hu3

ok, silalah tgk gambaq tyme akad nikah
aku pengapit bergaya! ha3

inai yang bubuh semalaman tapi alahai..tak merah pown!

abang chikku tengah cuak tu..muahahahaha

kakakku yang cantik macam adik bongsunya ini :P

Kakak kalut nak akad, aku kalut dengan phone. okla tu. aku pm kehormat!

Bila aku nak kawen plak ni...

Wish you guys happily ever after :)

with mak ayah

ateh baru bangun tidur

one.big.family






Biras co & trading
Ok. enough for today

p/s: abang aku cakap dy nak kawen umur 30
ha..........
aku ada can nak potong dy! ha3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...